11 Aniołów

Nasz biuletyn Angelic Messages "to piękny, darmowy prezent dla każdej duszy szukającej anielskiego przewodnictwa i inspiracji na swojej drodze. W przeciwieństwie do twojego osobistego Anioła Anioła, napisanego wyłącznie dla Ciebie, nasz biuletyn "Aniołowe Wiadomości" nie zawiera osobistego, ale bardzo głębokiego nauczania wiecznej mądrości i miłości, zapoczątkowanej przez 7 Archaniołów, 7 Archeai czy innych cennych anielskich istot. Zawiera również kilka nowości i reklam na końcu biuletynu.

Szczególne słowa, które wzywają do białego światła, nie mają znaczenia, bo kiedy twoja intencja jest wyraźna, pojawi się boski dar białego światła. Praktyka wzywająca orbę białego światła, a to cenne narzędzie duchowe będzie zawsze dostępne dla ciebie, aby chronić Cię przed negatywnym działaniem i pomagać w podnoszeniu poziomu tętniącego życiem.

Około końca 2016 czytałem książkę o aniołach i jak z nimi się porozumieć, wkrótce po tym, jak zacząłem zauważać, że wszędzie wyglądałem to ta sekwencja numerów 444 widziałabym to na tablicach rejestracyjnych, które otrzymywały wszystkie kwoty, co najczęściej było dziwne Że coś mogłoby sprawić, żebym patrzył na czas każdego dnia w 444, albo na tekst, albo na wezwanie, albo na kilka dni nic nie w ogóle, chciałbym spojrzeć i byłoby 444, gdybym obudził się w środku nocy Pójść do łazienki to będzie na 444 zacząłem robić zdjęcia i na długo miałam tyle, że to było tylko szalone, nie wiedziałem, co to znaczy, dopóki nie przyszedłem na tę stronę.

Chociaż aniołowie mogą i są znani poprzez nasze zmysły fizyczne, znacznie częściej niż nie, pojawią się i oferują wskazówki dotyczące wewnętrznych płaszczyzn. Skupiając się na obszarze czakry serca, wyobrażając sobie serce świecące światłem i miłością, możesz mocno zmieniać swoją świadomość, aby spotkać się z aniołami i ich wskazówkami.

Ponownie prosimy nas o to, aby naprawdę ufać sobie, a także żyć naszą prawdą. Przypominamy, że używamy wszystkich naszych zmysłów, aby zmierzyć to, co nam powiedziano lub nam pokazano przeciw prawdzie, którą znamy w naszych sercach i naszym instynkcie jelit. Nie musimy przyjmować opinii od innych, wiemy wszystko, co musimy wiedzieć. Musimy tylko zobowiązać się do słuchania w każdej komórce naszej istoty ... do siebie samych; Naszej wewnętrznej mądrości, naszej intuicji.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Doświadczając strachu i intymności z Bogiem

Kompletny przewodnik do Anioła!